מרגיש שאתה במרדף אין סופי אחרי לידים?
לא בטוח אם תסגור את החודש?
לא נמאס לך לשרוף זמן וכסף על שיווק ללא תוצאות?
מרגיש שאתה במרדף אין סופי אחרי לידים?
לא בטוח אם תסגור את החודש?
לא נמאס לך לשרוף זמן וכסף על שיווק ללא תוצאות?
אז חשבת שתוכל לחסוך על שיווק ועל בניית האתר ?
אז לקחת חובבן ועכשיו הבנת שהפסדת כפול שילמת פרש
מה שקיבלת לא מביא תוצאות..
המון בעלי עסקים מחפשים איפה אפשר לחסוך בעסק
שיווק ודיגיטל הוא לא המקום שאתה רוצה לחסוך בו
בעל עסק חכם שמבין את העוצמה שיש בשיווק הדיגיטל
לא חושב פעמיים
כשזה מגיע להשקעה במשהו שיחזיר לו פי כמה וכמה
"אני לא צריך שירותי דיגיטל אני עושה הכל בעצמי"
היום בעולם השיווק הדיגיטלי אתר ונוכחות בסושיאל הם הבסיס
אבל…זה לא מספיק
עולם הדיגיטל הוא עולם דינמי ומשתנה ובהתאם העסקים צריכים להיות כל הזמן עם היד על הדופק
חידושים כמו פלטפורמה חדשה , טרנד חדש או שינוי בחוקי הפרסום יכול להיות פנצ'ר בגלגל או המקפצה שלך
במקום לשרוף את הזמן שלך ולשבור את הראש בתחום שהוא לא שלך
תשים לזה סוף ותתעסק בתכלס – ניהול העסק
פירסום ממומן הוא הכלי שחושף את העסק שלך לקהל היעד ויביא לך את הלידים והלקוחות החדשים
צריך להכיר את סוגי הקמפיינים השונים את היתרונות החסרונות והיעוד של כל אחד
ניתוח מעמיק של קהל היעד – מה המאפיינים שלו? מה הוא אוהב? איפה אפשר למצוא אותה?
ניהול קמפיינים של פרסום בכלל הפלטפורמות המובילות והרלוונטיות
אופטימיזציה של קמפיינים על בסיס קבועה
סיכום ובחינת פעילות הקמפיינים על בסיס חודשי
בין אם זה מוצר או שירות מסוג כזה או אחר הייעוד שבגללו הוא הגיע לעולמנו הוא אך ורק כדי למכורבשביל להגשים את הייעוד שלו כל מילה ומילה כל תמונה או אלמנט שיש בדף המכירה צריך להיות מדויק ומהונדס היטב
דף נחיתה צריך להיות פשוט וברור לקורא אשר בשניות הראשונות הוא הבין לאן הוא הגיעה והאם זה מיועד בישבילו או לא למעשה, בדף הנחיתה אנו נותנים למבקרים רק שתי אופציות לקנות או פשוט לצאת ממנו.
והיופי הוא שהאתר נגיש בכל זמן נתון – כמו סניף 24/7 בלי עובדים ובעלויות זניחות
פרסומת היא מעמד המכירה שלך מול הלקוח
ואתה חייב לתפוס את תשומת הלב שלו
3 השניות הראשונות של הפרסומת הם הקריטים ביותר
היום לתפוס תשומת לב זה אתגר לא קטן
חשוב לדבר אל הלקוח בגובהה העיניים ולגרום לעיניין
מטרת הפרסומת להעביר את הצופה אל דף הנחיתה
פרסומת באיכות נמוכה
שימוש לא נכון בכלי השיווק הקיימים לא יביא תוצאות
אז מה כן?
בניית אסטרטגיית שיווק חזקה שמשלבת כמה כלי שיווק מדוייקים
זאת הדרך שתיצר לך את התוצאות שתמיד חלמתה להשיג
בדרך הזאת יתפנה לך זמן לחזור לכיסא הנהג ולקחת את העסק שלך לאן שרק תרצה
אני עידן לונין בן 27 מחיפה
ב2019 פתחתי את העסק הראשון שלי
לאחר שקיבלתי השראה מחבר קרוב שנחל הצלחה
שם נחשפתי לראשונה לשיווק ומכירות בדיגיטל
העסק התבסס על מכירות דרך האינטרנט מה שדרש הבנה עמוקה של פסיכולוגיית מכירה
אז למדתי והשתפרתי מיום ליום על כל מוצר שנכנס לחנות נבנה דף נחיתה
פרסום במדיה היה קריטי להתנהלות העסק
ואחרי בערך חצי שנה של שיעורים שלמדתי על בשרי ועל כספי אני יכול להגיד שאני מבין דבר או שניים על שיווק ברשת
אחרי שנה של פעילות הרגשתי שמשהו לא מסתדר לי , אני לא שלם עם העסק.
החלטתי לקחת הפסקה ולחשב מסלול מחדש
אחרי תחקיר קל הבנתי שאני אוהב את תחום השיווק וזה הדבר שהחזיק אותי בעסק
הדבר שהדליק ובער בי כל אותה שנה.
וכך החלטתי לשווק לעסקים ממקום של תשוקה ולמנוע מאנשים לעבור את אותה דרך כשזה לא מה שהם רוצים לעשות בחייהם.
כן
קיום בעידן הדיגיטל הרשתות החברתיות ו"דור המסכים" עסק שלא נמצא בדיגיטל מפסיד ערוץ מכירה מאוד דומיננטי
אם העסק שלך לא נמצא ברשת אפשר להגיד שהוא לא קיים
כעיקרון זה אינדיבידואלי כל חברה או עצמאי זמנים שונים ויש גם משתנים
כמו חגים עומס וכדומה
אני מתחייב לאתר לא פחות ממושלם תוך 30 יום
אין סכום מינימלי להתחלת שיווק אך יש לקחת בחשבון
שתקציב נמוך מידי יביא תוצאות שיהיה מאוד קשה לעבוד איתם במטרה לייעל את הפרסום
התשובה היא שונה מעסק לעסק והיא תלויה בקהל היעד
שימוש לא נכון בכלי השיווק הקיימים לא יביא תוצאות
אז מה כן?
כן
קיום בעידן הדיגיטל הרשתות החברתיות ו"דור המסכים" עסק שלא נמצא בדיגיטל מפסיד ערוץ מכירה מאוד דומיננטי
אם העסק שלך לא נמצא ברשת אפשר להגיד שהוא לא קיים
כעיקרון זה אינדיבידואלי כל חברה או עצמאי זמנים שונים ויש גם משתנים
כמו חגים עומס וכדומה
אני מתחייב לאתר לא פחות ממושלם תוך 30 יום
אין סכום מינימלי להתחלת שיווק אך יש לקחת בחשבון
שתקציב נמוך מידי יביא תוצאות שיהיה מאוד קשה לעבוד איתם במטרה לייעל את הפרסום
התשובה היא שונה מעסק לעסק והיא תלויה בקהל היעד
שימוש לא נכון בכלי השיווק הקיימים לא יביא תוצאות
אז מה כן?